Laia Gómez Aran és la nova Coordinadora Territorial de Joventut de les Terres de l’Ebre

Llicenciada en Filologia Anglesa, la flixanca Laia Gómez, ha exercit en els darrers set anys la docència com a professora de llengua anglesa a diferents instituts i Escoles Oficials d’Idiomes (EOI) de les Terres de l’Ebre i el Camp de Tarragona. Té formació amb educació emocional, diversitat, intel·ligències múltiples i neurociència de l’aprenentatge. Actualment exercia la seva tasca docent a l’Institut Escola 3 d’abril de Móra la Nova, feina que haurà de deixar per dedicar-li temps complert a la nova responsabilitat.
Laia Gómez està vinculada al teixit associatiu i cultural de Flix i forma part de diferents entitats i associacions municipals com Flexus Teatre i l’Orfeó de Flix. Ha estat també membre del Club Nàutic Flix i actualment forma part de la junta de l’Associació de Dones de Flix.
Segons declaracions a Ràdio Flix, la proposta ha estat tota una sorpresa i és una oportunitat per treballar per a que el jovent pugui tenir un futur al territori.