EsportsNatura

La Cursa de les Cigonyes 2022, amb 115 participants, aconsegueix 1.150 € per a l’oasi de pol·linitzadors de la Reserva

La Cursa de les cigonyes, celebrada del matí del dissabte 28 de maig a la Reserva Natural de Sebes, ha comptat amb 115 parcipants.

Amb un format no competitiu, la Cursa ha adquirit enguany un caràcter totalment solidari amb l’objectiu de conscienciar de la importància de la implicació ciutadana en la conservació del medi ambient.

Els 1.150 € recaptats es destinaran a la creació d’un oasi de pol·linitzadors a la Reserva per protegir els insectes.

Aquest matí, Helena Blanch Pérez, responsable de l’Àrea de Comunicació del Grup de Natura Freixe ha parlat amb satisfacció de la participació assolida i ens ha dit que els guanyadors de la cursa de 5 km han estat Gerard Corbella i Marta Llop, de Flix, seguits de Martín Sesé i Andreu Sampé, en la categoria masculí, i Mercè Figueras i Íngrid González i Aina Rey, en el cas de la categoria femení. Pel que fa a la cursa de 10 km, els guanyadors van ser Gerard Munuera i Yolanda Larrossa, també de la població, seguits de David Vilar i Ramon Asenjo, en categoria masculí, i Núria Turtós en categoria femení.

 

Articles relacionats

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.

Back to top button