Avui ens ha acompanyat el batlle de Flix, Francesc Barbero. Entre altres qüestions, ha parlat de l’arribada del cable troncal de fibra òptica a Flix, de la reunió celebrada ahir sobre el Fons de Transició Nuclear pels territoris propers a Ascó. També ha fet referència a l’acte celebrat a Flix en defensa de la pau i en suport al poble ucraïnès i ha agraït la gran participació en la campanya de recollida de roba, aliments i materials sanitaris i de primera necessitat per a les persones refugiades.
Descarregar el podcast a iVoox
“De primera mà” és un espai de Ràdio Flix per parlar de projectes i actuacions diverses del municipi de Flix. El programa ofereix la possibilitat de fer preguntes i plantejar qüestions o fer suggeriments.
Podeu participar, per escrit o amb nota de veu a través del WhatsApp al telèfon mòbil 617 139 482, enviant un correu electrònic a comunicacio@flix.cat o, si ho preferiu, també podeu trucar directament al 617 139 482 de dilluns a divendres en horari de 9 a 14 hores.